< Till bloggens startsida

Lördag 27e Mars

Har praktiserat tis-fredag A-turer på Avdelning 2
Började igår(! I know..lite sent menmen) med seminarieuppgiften
Slutade kl 15 igår, tog bussen hem och vände i dörren för å åka å hämta mor så matvarorna fanns inför helgen. Standardsyssla på fredagseftermiddag i min familj. Denna gången var dock jag tvungen å köra mor å maten för far var å spela curling.
Hem, käka ost och skinksallad åsen iväg till Joss för bastu och filmkväll!
Tog med mej ca 5 olika bikinis för jag kunde inte bestämma mej för vilken som passa för kvällen. xD
Och 2 stycken hårddiskar togs med för visste inte vilken film som passa för kvällen heller..:P
Men satte på en Muse koncert från 2004 på Glastonbury Festival. Vilket rööj! Faan va nöjd över att jag ska se dem i sommar! :D
Sen blev det Michael Jacksons This is It som vi satt å kolla på till hälften innan vi bytte om för bastun.
Kokades och skvallrades i en timma i värmen räckte, å tillbaka till This is it.
Och helt plötsligt var kl över 12..

Recap över veckan som gått..iaf från torsdagen:
Jobbade A-tur, sluta 15 - gick på stan å kolla in nya åhlénshuset. Inte mkt å se. Monki var den nya affären längst upp- kläder för 14-16 åringar. Isch.
Sen stötte på Louise! Vi skulle fika kl 17 på Hälls med resten av gänget så vi tog sällskap.
Träffa Helen, Linda å Micke på fikat. En timmes kort foccaciaätande(mums! :D) och skvallrande å sen iväg till bion med Linda!
Remember Me stod på dagens tablå. Taggad var jag allt! Skulle se den för 2a gången(fast stöttade filmen med mina pengar denna gången-väldigt viktigt att jag gjorde de oxo kände jag så bra som den va..), Lindas första gång :)
Den filmen blev bättre andra gången ska jag säga! Jag var inte upphakad på Robs utseende denna gången..var nog lite smitten då av hans performance. Jag hängde med mer i voice-over pratet oxo i slutet. Bölade fortfarande som en tok..å jäkla biografens lampor tändes alldeles för tidigt.."Busted" som Linda uttryckte det - vi hann juh inte torka bort tårarna ju..x) ååå så bra filmen är(å är inte bara för att man är rob-crazy..;)). Rekommenderar! :)

Ikväll blir det kalas hos kusinerna. 49?års kalas.
Åsen drar jag till Snuff å Bella för lite Millenium(Män som hatar kvinnor del 2) på teve och därefter speel :)
Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0