< Till bloggens startsida

Remember Me Monday and Tuesday!

Oh!
Nu är de på The View i USA :D
Älskar denna! Har ni sett Jimmys inslag med "Robert is Bothered"? Här kommer den nya + intervjun! :D :D This is why we(by we I mean I ;)) love him!

Rob looking hawt :P

Titta inte på denna nedan, det är 8 klipp från filmen..
Jag sparar den här så jag kan se på den efter jag sett filmen.. :P Jag KAN ha disciplin.

nästa har jag sett, den är ofarlig :P

Nästa 3 är behind the scenes - varning - titta inte! samma här - sparar för å se sedan. lättare å hitta då eftersom det kommer så mkt på alla sajter.

Premiären var igår på Manhattan @Paris Theatre
Rob hot as always :D..and Em looks stunning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0