< Till bloggens startsida

10e April 2010

Fredag blev de å grilla ute vid tekniska kvarnen vid karlslunds herrgård med nåra underbara vänner efter första dagen på ortopeden :)
underbart väder(om än något kallt), och goda(svartbrända) korvar med hamburgerdressing :)

Lördag: vakna, satte mej å browsa lite musik..kolla på the oc å sen kom tjejerna inklampande ;)
blev promenad i karlslundsspåret och sen RISK-spel och othello-spelande. själv sög jag. klaga på ringrostighet och trötthet. men egentligen sög jag bara helt enkelt. Ange rules!
Sen blev de första halvan av The Lovely Bones. 

Söndag: fortsatte kolla på The Lovely Bones. Koonstig film, men bra(? måste lägga till ett frågetecken för att jag är lite tveksam). Undrade dock konstant hela tiden under filmen vad boken innehöll eftersom mkt var väääldigt flummigt. Saoirse Ronan är superbra i filmen, likaså den creepy Stanley Tucci som är helt jäkla fantastisk i sin rollpresentation. Hans skratt är suupercreepy. brrr...gave me the bejeebers *ryser av obehag*


Sen kolla jag på There Will Be Blood. Great flic! bra story och underbart manus, mot min vilja var han sympatisk karaktär den dära oljemagnaten.. Found Daniel Day-Lewis kinda hawt...:S :S(well not in the end though) (sen att Rob Pattz ville spela Paul/Eli men inte vågade gå på audition för den gör inte saken sämre - synd bara för han hade vart grym :P)


Sen såg jag på The Accidental Husband från 2008 med Uma Thurman(Kill Bill) och Jeffrey Dean Morgan (PS I Love You, Greys Anatomys Danny-Izzies love interest) och Colin Firth (Bridget Jones, Mamma Mia). Romantisk komedi. whattdoesone say? pretty standard stuff. No chemistry whattsoevva..but Jeff is always hawt to look at and he is charming :P


Idag har man "jobbat" första passet med sjuksköterskan. I fredags var det introduktion med undersköterska. slapp därmed *host* (varning för obsceniteter!) spyor och bajs xD
det blev piller...å piller...å lite annat som jag inte kommer ihåg ^^, 

Ny musik(jag tar bara en ;) ):
Modest Mouse - "Float On"

Följ mej på twitter för dagliga uppdateringar! :)
http://twitter.com/cupcakecammie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0