< Till bloggens startsida

gooood TWI-news!

Kristen Stewart aka Bella Swan och Taylor Lautner aka Jacob Black - KOMMER TILL SVERIGE!!! :D:D
Den 21 JUNI är de i Stockholm för en presskonferens(endast för media) och Sverigepremiären av Eclipse! :D

Stockholm är ett av endast tre stopp i Europa! Rom och Berlin är de andra två städerna. Yay us! :D äntligen! MEN...Rob är inte med :'''(
source

Å igår meddelades tråkiga nyheter:
Muse koncerten i Stockholm är inställd.
Finns ett alternativ som jag ser det: HOVE festivalen i Arendal, Norge! men det är dyyyyyyyrt! 1050NOK + Resekostnad på ca 60 mil TOR. :/ OCH ironin lyser mej rakt upp i fejjan - dagen de ska spela på Hove är 29e JUNI = Midnattsvisningen av Eclipse! WHYYY?! Why?!? varför var de tvugna att ställa in det??
Detta förstör hela min sommar. Hela mitt år. Jag har sett fram emot detta så jääkla länge. :''''(



source

Kommentarer
Michelle

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-13 @ 03:00:00
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0